STAREA STOCULUI


Lampemesteren.ro Pentru fiecare articol veți găsi o indicație a stării stocului articolului. Informațiile pot fi găsite atât în prezentarea generală înainte de a face clic pe element, cât și în interiorul elementului în sine. Indicația privind starea stocului se află mai jos și, respectiv, în dreapta imaginii. Starea stocurilor este indicată printr-un punct verde sau roșu urmat de text.

Vedeți mai jos ce înseamnă starea stocului declarat pentru termenul de livrare al comenzii dvs:

● În stoc Articolul este în stoc și îl expediem cât mai curând posibil.

În stoc: 3-5 zile Articolul este în afara stocului. Dar de la comandă, ne așteptăm să o avem în stoc în 3-5 zile lucrătoare (exemplu). După aceea, vă rugăm să acordați o perioadă suplimentară de 1-3 zile lucrătoare pentru ca articolul să vă fie livrat.\ În cazul puțin probabil în care va dura mai mult, vă vom informa prin intermediul linkului dvs. de comandă Edison.

● În stoc: 15-12-2023 Înseamnă că articolul nu este în stoc, dar am primit o dată de livrare de la furnizorul nostru.\ 15-12-2023 este doar un exemplu, dar data va fi de obicei o dată din viitor.\ După aceea, vă rugăm să acordați o perioadă suplimentară de 1-3 zile lucrătoare pentru ca articolul să vă fie livrat. În cazul puțin probabil în care va dura mai mult, vă vom informa prin intermediul linkului dvs. de comandă Edison.

● Nu este în stoc Acest lucru înseamnă că articolul nu mai este în stoc și nu știm încă când furnizorul nostru îl poate livra. După efectuarea comenzii, vă vom actualiza cât mai curând posibil prin intermediul linkului de comandă Edison cu o dată de livrare preconizată*.


În cazul în care articolul dvs. nu se mai află în stoc și este puțin probabil ca termenul de livrare să fie respectat de furnizor, vă vom actualiza cu noua dată de livrare actualizată. Vă vom trimite un e-mail atunci când articolul este expediat, iar suma va fi dedusă din contul dumneavoastră.\ Termenul de livrare este orientativ și se bazează pe informațiile pe care le-am primit de la producător/furnizor.

Vom expedia comanda dvs. atunci când toate articolele comandate sunt în stoc. Dacă doriți să vă expediem comanda în rate, puteți contacta serviciul clienți cu privire la această solicitare. Vă putem expedia parțial comanda în cazul în care unul sau mai multe articole sunt în stoc, dar unele articole sunt în stoc, ceea ce determină un timp de livrare mai lung pentru comanda dvs. totală. Lucrăm din greu în fiecare zi atât pentru a comanda, cât și pentru a livra bunurile dumneavoastră cât mai repede posibil.

Dacă aveți întrebări cu privire la starea stocului unui articol sau la data de livrare a comenzii dvs., sunteți întotdeauna mai mult decât binevenit să contactați serviciul nostru pentru clienți.

* Vă rugăm să rețineți că un termen de livrare estimat este întotdeauna orientativ.