Odredbe i uvjeti
Cu cine aveți de a face?
Aveți de a face cu România
Birourile noastre se află la adresa: Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
Cod TVA:DK24210081
E-mail: info@lampemesteren.ro
Tel: +40 800 890 601
Termeni și condiții
Prin plasarea unei comenzi pe acest site, sunteți de acord automat cu termenii și condițiile noastre. Prin urmare, vă recomandăm să citiți cu atenție aceste condiții înainte de a plasa comanda.
Termene de livrare
Vă rugăm să rețineți că termenele de livrare sunt orientări bazate pe termenele de livrare estimate pe care le primim de la furnizorii relevanți. Ocazional, anumite produse individuale sunt temporar în așteptare, ceea ce poate crea întârzieri; acest lucru este valabil în special pentru furnizorii cu sediul în străinătate. Vă vom contacta cu termenele de livrare preconizate imediat ce acestea devin disponibile.
Transportul
pe paleți Din cauza fragilității și/sau a dimensiunilor lor, unele produse trebuie să fie expediate pe un palet de lemn. Paleții nu pot fi livrați la un magazin de colete - doar la o adresă privată sau comercială. De asemenea, trebuie să fie prezentă o persoană care să primească și să semneze pentru livrare.
Șoferul va livra paletul la bordură. Vă rugăm să vă asigurați că șoferul poate ajunge cu ușurință la locul de livrare. Paleta trebuie descărcată pe o suprafață solidă - nu pe iarbă sau pe pietriș, deoarece acestea pot deteriora articolele de pe palet.
Achiziționarea de produse
După ce ați ales produsele pe care le doriți și le-ați pus în coșul de cumpărături, vi se va cere să furnizați informații personale, inclusiv numele, adresa și informațiile de plată. După ce ați făcut acest lucru și ați plasat comanda, vă vom trimite o confirmare prin e-mail. Vă rugăm să rețineți că aceasta nu este confirmarea finală a comenzii dumneavoastră.
Veți primi, de asemenea, un link unic care vă va permite să verificați starea comenzii dumneavoastră, inclusiv datele estimate de livrare.
După ce plata dvs. este aprobată și comanda dvs. a fost înregistrată în depozitul nostru, veți primi o confirmare finală prin e-mail, inclusiv un număr personal de urmărire pe care îl puteți utiliza pentru a vă urmări comanda, precum și o factură finală. România vă va percepe nicio taxă pentru comanda dumneavoastră până când aceasta nu părăsește depozitul nostru.
Dacă aveți întrebări suplimentare despre achiziționarea de mărfuri de la România, sau dacă preferați servicii și sfaturi personale, nu ezitați să ne contactați prin telefon la +40 800 890 601 în zilele lucrătoare între Luni-Vineri: 8.30 - 16.00
Sâmbătă-Duminică: ÎnchisCET sau să ne scrieți la info@lampemesteren.ro - suntem bucuroși să vă ajutăm. De asemenea, puteți consulta FAQ, unde răspundem la cele mai frecvente întrebări.
În acest moment, serviciul de asistență pentru clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.
Plata
La România acceptăm plata prin VISA și Mastercard și diverse soluții de plată mobilă (numai în DK, NO și SE). Toate prețurile de la România sunt exprimate în lei și includ 19%TVA.
Atunci când plătiți cu cardul de credit, înregistrăm suma rezervată în contul dvs. în termen de 2 zile bancare.
Acceptăm PayPal.
Numerar la livrare (Taxă: 15 lei)
Pentru plata prin ramburs, vă rugăm să rețineți următoarele:
- Întreaga sumă a comenzii este plătită direct curierului care livrează comanda.
- Nu este posibilă plata în numerar la livrare pentru sume care depășesc 6500 lei
- Este posibil să alegeți doar UPS pentru a se ocupa de expediere.
- Nu este posibilă plata în numerar la livrare pentru comenzile care conțin un produs atât de mare încât necesită un transport specializat.
De asemenea, este posibil să plătiți prin transfer bancar. Vă vom expedia comanda imediat ce plata dvs. este înregistrată în sistemul nostru.
Politica de confidențialitate
La România colectăm și folosim diverse informații despre dvs. în legătură cu achiziția dvs. de la noi.
Mai jos veți găsi politica noastră de confidențialitate. Vă rugăm să o citiți dacă doriți să aflați mai multe despre motivul și modul în care gestionăm în siguranță informațiile dvs. personale.
Aici puteți vedea modul în care Lampemesteren respectă Persondataloven (legea daneză privind confidențialitatea) începând cu 24 mai 2018.
Citiți Politica noastră de confidențialitate aici
Cookie-uri
România folosește cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului nostru, făcând vizita dvs. cât mai ușoară posibil. Puteți șterge cookie-urile de pe computerul dvs. în orice moment, în funcție de browserul ales de dvs.
Potrivire avansată Facebook Prin acceptarea utilizării cookie-urilor de marketing, sunteți de acord cu utilizarea potrivirii avansate Facebook, care îmbunătățește atribuirea și urmărirea conversiilor în cadrul Facebook Ads. Colectăm și partajăm informații criptate cu Facebook (Meta) pe baza numelui, numărului de telefon, e-mailului și adresei dvs. Aceste informații sunt utilizate ulterior de Facebook pentru a vă identifica profilul și apoi pentru a crea grupuri țintă cu persoane similare. Puteți renunța în orice moment la cookie-urile de marketing prin intermediul politicii noastre privind cookie-urile.
Google Ads Enhanced ecommerce
Prin acceptarea utilizării modulelor cookie de marketing, sunteți de acord cu utilizarea conversiilor extinse ale Google Ads, care îmbunătățește atribuirea și urmărirea conversiilor noastre prin Google Ads. Colectăm și partajăm informații criptate cu Google (Alphabet Inc.) pe baza numelui, numărului de telefon, e-mailului și adresei dvs. Aceste informații sunt utilizate ulterior de Google pentru a vă identifica profilul Google și pentru a vă urmări achiziția. Puteți renunța în orice moment la cookie-urile de marketing prin intermediul politicii noastre privind cookie-urile. În plus, utilizatorii Google pot controla anunțurile pe care le văd pe serviciile Google, inclusiv anunțurile Customer Match, în cadrul setărilor Google pentru anunțuri.
Înregistrare
România folosește un sistem de logare pentru a colecta informații care ne oferă o imagine statistică a numărului de vizitatori pe care îi avem, de unde vin, ce pagini vizualizează, etc. Aceste informații sunt folosite doar pentru a optimiza România
Condiții comerciale
Livrăm în întreaga lume și livrăm prin GLS. Oferim transport gratuit în UE la comenzi de 499 RON sau mai mult. Pentru comenzi mai mici de 499 RON în UE, taxa de expediere este de 25 lei. Toate celelalte taxe de expediere sunt calculate în funcție de adresa de livrare. Timpul de livrare depinde, de asemenea, de adresa de livrare, precum și de faptul dacă produsul este sau nu în stoc în culoarea/varianta dorită.
Comenzile speciale pot crește timpul de livrare - puteți găsi informații despre timpul de producție preconizat în descrierile individuale ale produselor. Vă vom oferi o dată estimată de livrare atunci când plasați comanda, iar dacă, din anumite motive, această dată nu poate fi respectată, veți fi contactat în cel mai scurt timp posibil de Edison, sistemul nostru de poștă automată. Puteți oricând să verificați starea comenzii dvs. prin intermediul linkului pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda.
Expedim majoritatea mărfurilor noastre prin colete poștale. Acest lucru face posibilă urmărirea coletelor în cazul în care apar probleme sau întârzieri. Unele produse - din cauza dimensiunilor, greutății sau fragilității lor - sunt trimise pe paleți de lemn. Lampemesteren.ro nu este responsabil pentru întârzierile cauzate de companiile de transport.
Vă rugăm să inspectați conținutul coletului dvs. imediat ce acesta ajunge, înainte ca produsul să fie instalat. Asigurați-vă că ați primit produsul corect, nedeteriorat, și că nu lipsește nimic din transport. Dacă nu faceți acest lucru într-un interval de timp rezonabil (două zile) de la livrare, Lampemesteren.ro nu poate fi considerat responsabil pentru eventualele daune.
Dacă pachetul și/sau conținutul acestuia sunt deteriorate în momentul livrării, trebuie să deschideți o reclamație prin intermediul linkului unic pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda - trebuie doar să faceți clic pe "Reclamație" în partea de jos a paginii de stare și să urmați instrucțiunile. Veți avea nevoie de fotografii atât ale ambalajului extern și intern - inclusiv ale etichetei de expediere - cât și ale pagubei în sine.
Lampemesteren.ro nu este responsabil pentru produsele deteriorate în timpul transportului. Întotdeauna vă ambalăm comanda cu mare atenție pentru a minimiza orice posibilă deteriorare în timpul transportului.
Købeloven (Legea privind achizițiile din Danemarca) se poate aplica în cazul respectării inadecvate a reglementărilor. (§8, partea 1, nr. 14)
Pentru expedierile în afara UE, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că comanda dumneavoastră poate fi întârziată în timpul vămuirii și că nu suntem responsabili pentru întârzierile legate de vamă. Dumneavoastră sunteți responsabil pentru orice taxe vamale sau taxe de import.
Retururi
Puteți returna achiziția la România în termen de 100 de zile de la livrare. Pentru a deschide un retur trebuie doar să folosiți link-ul unic pe care l-ați primit după plasarea comenzii. Faceți clic pe "Return" în partea de jos a paginii de stare și urmați instrucțiunile. În scurt timp vei primi o etichetă de returnare, al cărei preț va fi dedus din rambursarea ta.
Vă rugăm să nu uitați să returnați marfa în ambalajul original, nedeteriorat. Evitați să scrieți pe ambalaj și utilizarea inutilă a benzii adezive și obțineți întotdeauna o chitanță de expediere. Ambalarea și ambalarea incorectă pot cauza daune în timpul transportului, iar acest lucru poate duce la anularea dreptului dumneavoastră de returnare, așa că vă rugăm să fiți atent. Nu ezitați să ne contactați pentru orice întrebări pe care le aveți cu privire la expediere.
Vă rugăm să ne trimiteți comanda înapoi cât mai repede posibil, în cel mult 14 zile de la data la care ne-ați informat că doriți să faceți o returnare.
Nu uitați că sunteți responsabil pentru costurile directe de returnare a mărfii.
Sunteți, de asemenea, responsabil pentru marfă din momentul în care acceptați livrarea. În cazul în care a fost instalată/montată sau dacă există uzură sau deteriorare, ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea.
Vă rugăm să trimiteți returul la adresa:
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
Vă recomandăm să trimiteți returul prin colete poștale. În acest fel este ușor să urmăriți pachetul și să aflați dacă a fost sau nu livrat la România În anumite situații - cum ar fi produsele deosebit de mari, grele sau incomode sau cantitățile mari de comenzi - coletul poștal nu este cea mai bună alegere. În acest caz, vă invităm să ne contactați în legătură cu alți parteneri de transport și estimări de preț. Retururile trimise contra ramburs sau cu timbru poștal insuficient vor fi refuzate.
NB: Vă rugăm să returnați coletul la adresa România - dacă este returnat la un magazin de colete sau la un oficiu poștal, acesta nu va fi ridicat.
După ce am primit produsul și am aprobat returnarea, vom rambursa achiziția în cel mai scurt timp posibil, în conformitate cu Forbrugeraftaleloven (Legea privind contractele de consum din Danemarca) §21, părțile 3 și 4. Vom rambursa doar metoda de plată utilizată pentru a efectua achiziția, pentru a preveni utilizarea cărților de credit/debit furate. În cazul unui transfer bancar, vă rugăm să includeți toate numerele de cont relevante, codurile de sortare etc. Vă rugăm să păstrați chitanța poștală ca dovadă a expedierii.
Încă o dată, sunteți responsabil pentru costurile de returnare a mărfii.
ODR
Pentru a face o reclamație cu privire la achiziția dumneavoastră, contactați Peder Frølund sau Jørgen Bækgaard Andersen aici, la România. În cazul în care nu reușim să găsim o soluție satisfăcătoare, puteți trimite reclamația dvs. la:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
DANSKA
naevneneshus.dk
Dacă sunteți rezident al unei țări din UE, alta decât Danemarca, puteți depune o plângere prin intermediul portalului online de reclamații al Comisiei Europene - http://ec.europa.eu/odr.
Depreciere
Atunci când un consumator utilizează un produs, produsul respectiv se depreciază sau își diminuează valoarea. În cazul în care utilizați un produs dincolo de ceea ce este acceptat în mod normal și acel produs se depreciază, România are dreptul de a reduce suma rambursată atunci când produsul este returnat. Deprecierea este diferența dintre prețul de achiziție inițial și prețul de piață pe care îl putem percepe atunci când revindem produsul după ce acesta a fost returnat. Prețul de piață este valoarea produselor într-o tranzacție obișnuită de vânzare cu amănuntul între magazinul nostru web și un consumator, și nu între magazinul nostru web și un alt magazin web sau între doi consumatori.
În anumite situații, utilizarea produsului înseamnă că acesta nu mai poate fi revândut. În acest caz, pierdeți dreptul de a fi rambursat pentru returnarea produsului respectiv.
Ambalajul poate juca un rol în depreciere. Un ambalaj deschis, deteriorat sau pierdut poate scădea valoarea unui produs. În cazul în care starea ambalajului afectează revânzarea produsului, costul unui ambalaj nou va fi dedus din rambursarea dumneavoastră.
Vedeți mai multe despre retururi aici.
Reclamații
Toate mărfurile sunt acoperite de normele Købelovens (Legea privind achizițiile) privind dreptul de revendicare de 24 de luni. Acest drept de reclamație înseamnă că puteți face o reclamație cu privire la orice defecte care apar în termen de 24 de luni de la momentul achiziției. Dreptul de revendicare nu se aplică în cazul în care defectul apare din cauza utilizării necorespunzătoare, a lipsei de întreținere sau a uzurii zilnice.
În cazul în care vă confruntați cu un defect, piese lipsă sau livrări lipsă, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți la +40 800 890 601 sau info@lampemesteren.ro. În acest moment, serviciul de asistență pentru clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.
Pentru mai multe informații despre reclamații și despre cum să vă găsiți comanda, faceți clic aici
În cazul unei reclamații valide, vă vom rambursa costurile de transport (rezonabile).
Vă rugăm să trimiteți produsul la adresa:
Birkmosevej 18
DK-6950 Ringkøbing
Alternativ, vă putem trimite prin e-mail o etichetă de returnare pe care o puteți imprima și atașa - într-un loc bine vizibil - la pachet.
Răspundere
România nu își asumă răspunderea pentru orice erori și/sau omisiuni de pe acest site, produse epuizate, modificări de livrare efectuate de furnizorii noștri sau orice întârzieri care nu depind de controlul nostru.
Ne rezervăm dreptul de a modifica informațiile, prețurile și descrierile oricăror bunuri și produse în orice moment și fără notificare prealabilă.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza comenzi în cazul în care se aplică împreună reduceri de cantitate, carduri de club al clienților și coduri de reducere.
Carduri cadou
Cardurile noastre cadou pot fi folosite pentru a cumpăra oricare dintre produsele noastre. Cardurile sunt emise fără nume, așa că sunt cadouri ideale.
Cardurile cadou sunt valabile timp de trei ani de la data cumpărării. Acestea nu pot fi schimbate în numerar. Dacă vă răzgândiți în legătură cu un card cadou, acesta poate fi returnat în termen de 14 zile de la cumpărare pentru o rambursare integrală. Sumele mai mici de 50 RON vor fi rambursate prin transfer bancar.
Reduceri
Codurile de reducere și alte reduceri nu pot fi combinate cu un card de club al clientului sau utilizate pentru produse deja reduse. Vă rugăm să rețineți că codurile de reducere și alte reduceri nu pot fi aplicate la produsele Philips Hue.