Întrebări frecvente (FAQ)
Când va fi livrată comanda mea?
Livrăm în întreaga lume și livrăm prin DPD, UPS, GLS și DSV. Timpul de livrare depinde de adresa de livrare, precum și de faptul dacă produsul este sau nu în stoc în culoarea/varianta dorită. Comenzile speciale pot crește timpul de livrare - puteți găsi informații despre timpul de producție preconizat în descrierile individuale ale produselor.
Pot să primesc comanda mea la o altă adresă decât cea de facturare?
Da. Aveți posibilitatea de a introduce o altă adresă de livrare în timpul procesului de comandă.
Pot schimba adresa de livrare după ce am plasat comanda?
Pentru a schimba adresa de livrare, utilizați doar linkul unic de stare a comenzii, dar țineți cont de faptul că nu puteți face modificări la o comandă după ce aceasta a fost facturată.
Ce se întâmplă dacă comanda mea dispare în timpul transportului?
Dacă data estimată de livrare a trecut și încă nu ați primit comanda, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți - aceștia vor fi bucuroși să investigheze și să afle ce s-a întâmplat cu pachetul dumneavoastră. Doar trimiteți-ne un e-mail la info@lampemesteren.ro or call us at +40 800 890 601
În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.
De ce nu am primit o confirmare a comenzii?
Dacă nu ați primit o confirmare a comenzii prin e-mail , este posibil ca adresa dvs. de e-mail să fi fost introdusă greșit. Contactați Serviciul Clienți - ei pot face rapid o corecție.
Cum pot plasa o comandă?
După ce ați găsit ceea ce căutați...
- Puneți produsul în coșul de cumpărături, făcând clic pe "ADAUGĂ ÎN COȘ". Veți vedea o bară roșie în colțul din dreapta sus al ecranului pe care scrie 'BASKET'. Faceți clic pe "GO TO BASKET" (Mergeți la coș) pentru a finaliza achiziția.
- Acum aveți două opțiuni - "CONTINUE SHOPPING" (Continuă cumpărăturile) sau "NEXT STEP" (Pasul următor). Tot aici puteți introduce un cod de reducere sau puteți folosi un card cadou, puteți alege o metodă de expediere sau puteți adăuga comentarii la comanda dvs. Atunci când sunteți gata să treceți mai departe, faceți clic pe "NEXT STEP".
- Aici puteți introduce informațiile dvs. personale sau vă puteți autentifica dacă sunteți deja înregistrat ca client. De asemenea, vă puteți abona la buletinul nostru informativ sau puteți adăuga o altă adresă de livrare. Pentru a continua, trebuie să acceptați termenii și condițiile noastre. (Le puteți citi făcând clic pe link-ul roșu.) Faceți clic pe "PASUL URMĂTOR".
- Acum aveți posibilitatea de a face modificări la adresa de facturare/livrare sau la metoda de expediere. Alegeți metoda de plată preferată și faceți clic pe "NEXT STEP".
- Dacă plătiți cu un card de credit sau de debit sau cu PayPal, introduceți informațiile necesare și urmați instrucțiunile. Când achiziția este finalizată, vedeți confirmarea comenzii dvs. (Dacă plătiți prin factură sau transfer bancar, veți trece direct la confirmare).
Ce se întâmplă dacă nu am găsit ceea ce caut?
Puteți căuta produse în câteva moduri diferite:
- În partea de sus a paginii se află un câmp de căutare. Acolo puteți căuta o anumită lampă ("PH 5"), un stil sau un tip ("lămpi de exterior"), un designer sau un producător ("Artemide") sau chiar o culoare.
- În meniul principal veți găsi linkuri pentru a răsfoi întreaga noastră selecție, precum și noile sosiri, produse la vânzare, mărci, designeri, precum și o mulțime de sugestii și articole de inspirație.
- Veți vedea adesea o secțiune de căutare în partea stângă a paginii, unde puteți filtra căutarea după tip, culoare, material și multe altele.
Ce se întâmplă dacă sunt încă confuz?
Contactați-ne la +40 800 890 601 sau la info@lampemesteren.ro – un membru al echipei noastre de servicii pentru clienți va fi bucuros să vă ajute!În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.
Cum pot folosi codul meu de reducere?
- Puneți produsul în coșul de cumpărături
- Mergeți la coșul de cumpărături
- La pasul 1 veți vedea o casetă în care puteți introduce codul de reducere/voucher
- Introduceți codul și faceți clic pe "Actualizează" pentru a-l activa
Puteți vedea exact ce trebuie să faceți în videoclipul de mai jos:
Pot plasa o comandă prin poștă sau prin fax?
Nu. Din motive de securitate, nu putem accepta comenzi prin poștă sau fax. Echipa noastră de servicii pentru clienți vă va îndruma cu plăcere prin procesul din magazinul nostru online, dar va trebui să plasați dumneavoastră comanda efectivă.
Când voi fi taxat pentru achiziția mea?
Nu veți fi taxat pentru achiziția dvs. până când comanda dvs. nu este expediată din depozitul nostru.
Cum pot plăti pentru comanda mea?
La România acceptăm plata prin VISA și Mastercard. De asemenea, acceptăm PayPal și transferuri bancare. Veți putea să vedeți toate taxele de plată relevante înainte de a confirma comanda.
Atunci când plătiți cu cardul de credit, debităm suma rezervată din contul dumneavoastră în termen de 2 zile bancare.
Pot să plătesc atunci când comanda mea este livrată?
Numerar la livrare (Taxă: 15 lei)
Pentru plata prin ramburs, vă rugăm să rețineți următoarele:
- Întreaga sumă a comenzii este plătită direct curierului care livrează comanda.
- Nu este posibilă plata în numerar la livrare pentru sume care depășesc 6500 lei
- Este posibil să alegeți doar UPS pentru a se ocupa de expediere.
- Nu este posibilă plata în numerar la livrare pentru comenzile care conțin un produs atât de mare încât necesită un transport specializat.
Plata online este sigură?
Absolut. Deoarece securitatea este o prioritate de top la România, toate comunicările dintre deținătorii de carduri și sistemul nostru de plată au loc printr-o conexiune criptată SSL (Secure Socket Layer). Cu alte cuvinte, doar Nets - care colectează plățile digitale în numele nostru - are acces la datele dumneavoastră. Tot ceea ce vom vedea noi este dacă tranzacția dvs. a fost sau nu aprobată.
Pot returna un produs de care nu sunt mulțumit?
Da, puteți returna un produs în termen de până la 100 de zile de la primirea acestuia și primiți o rambursare a prețului produsului minus costurile de transport.
Atunci când returnați un produs pentru că v-ați răzgândit, plătiți costurile de transport.
Ce sumă voi primi rambursată la returnare?
Costurile de transport le plătiți singuri în caz de anulare.
În cazul unei reclamații, Lampemesteren.dk va rambursa prețul articolului, inclusiv costurile de transport, dacă reclamația este justificată. Dacă articolul este deteriorat, vom deduce suma pentru care sunteți răspunzător.
O rambursare bancară electronică poate dura până la 30 de zile.
Ce se întâmplă dacă există o problemă cu produsul pe care l-am comandat?
Cea mai rapidă și mai ușoară modalitate de a face o reclamație este să folosiți linkul unic privind starea comenzii pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda. Pur și simplu faceți clic pe "Revendicare" în partea de jos a paginii de stare și urmați instrucțiunile. Când primim reclamația dvs., cineva din echipa noastră de servicii pentru clienți o va procesa și vă va contacta în cel mai scurt timp posibil.
Ce se întâmplă dacă ambalajul este deteriorat la livrarea comenzii mele?
Când primiți comanda, verificați dacă există deteriorări vizibile. Dacă ambalajul este deteriorat sau dacă observați orice alte semne de defecțiune, fie acceptați livrarea sub rezerva unei posibile deteriorări a conținutului pachetului, fie refuzați complet livrarea și lăsați compania de transport să ne returneze pachetul.
Cum pot afla dacă un produs este conform cu noile norme privind etichetarea energetică?
Pentru a afla dacă un produs este conform cu noile norme privind etichetarea energetică, procedați după cum urmează:
-Verificați dacă produsul are o nouă etichetă energetică care indică clasa de eficiență energetică de la A la G și alte informații despre caracteristicile produsului.
Scanați codul QR de pe etichetă cu ajutorul smartphone-ului pentru a accesa înregistrarea europeană a produselor pentru etichetarea energetică (EPREL), unde puteți găsi informații detaliate despre consumul de energie al produsului, fluxul luminos, temperatura culorii, tipul de bec și nivelul de zgomot.
-Comparați eficiența energetică a produsului în lumeni per watt cu noua clasă de eficiență energetică pentru fluxul luminos al produsului. Lumenul este o măsură a fluxului luminos, adică cât de multă lumină emite produsul. Watt este o măsură a puterii, adică a cantității de energie consumată de produs.
-Vă rugăm să rețineți că noile norme privind etichetarea energetică se aplică tuturor surselor de lumină, cum ar fi becurile sau modulele/lampele LED, precum și unităților de control necesare pentru conectarea surselor de lumină la rețeaua electrică. Vechile norme privind etichetarea energetică se aplică numai becurilor și lămpilor LED.
Cum se transformă vechile etichete energetice în cele noi?
Conversia vechilor etichete energetice în cele noi nu este atât de ușoară deoarece acestea utilizează unități de măsură și scale diferite, însă pentru a converti vechile etichete energetice în cele noi, trebuie să cunoașteți fluxul luminos și puterea produsului. Puteți găsi aceste informații pe ambalajul produsului, pe vechea etichetă energetică sau pe EPREL. De asemenea, trebuie să cunoașteți noua clasă de eficiență energetică a fluxului luminos al produsului, pe care o puteți găsi pe noua etichetă energetică sau pe acest tabel.
-Odată ce aveți fluxul luminos și puterea produsului, puteți calcula eficiența energetică a produsului în lumeni pe watt prin împărțirea fluxului luminos la putere. De exemplu, dacă un produs are un flux luminos de 800 lumeni și o putere de 10 wați, eficiența sa energetică este de 800/10 = 80 lumeni pe watt.
-Apoi puteți compara eficiența energetică a produsului cu noua clasă de eficiență energetică pentru fluxul luminos al produsului. De exemplu, dacă un produs are un flux luminos de 800 de lumeni, trebuie să aibă o eficiență energetică de cel puțin 210 lumeni pe watt pentru a fi încadrat în clasa A, între 120 și 210 lumeni pe watt pentru a fi încadrat în clasa B etc.
-În acest fel, puteți afla ce etichetă energetică nouă ar avea un produs dacă o cunoașteți doar pe cea veche. Dar trebuie să știți că noile etichete energetice oferă și alte informații despre caracteristicile produsului, cum ar fi temperatura culorii, tipul de soclu și nivelul de zgomot, pe care nu le puteți găsi pe vechile etichete energetice.
Care este diferența dintre vechea și noua etichetare energetică 2023?
Vechile etichete foloseau o scară de la A++ (cea mai eficientă) la E (cea mai puțin eficientă), care se baza pe consumul de energie al produsului în kWh la 1000 de ore. Noile etichete utilizează o scară de la A (cea mai eficientă) la G (cea mai puțin eficientă), care se bazează pe eficiența energetică a produsului în lumeni per watt2. Lumenul este o măsură a fluxului luminos, adică a cantității de lumină emisă de produs. Watt este o măsură a puterii, adică a cantității de energie consumată de produs.
Noile etichete oferă, de asemenea, mai multe informații despre fluxul luminos al produsului, temperatura culorii, tipul de soclu și consumul de energie. Temperatura culorii este o măsură a culorii sursei de lumină, care poate fi caldă (roșiatică), neutră (albă) sau rece (albăstruie). Tipul de soclu este partea din produs care se potrivește în lampă sau corp de iluminat.
Noile etichete au un cod QR pe care îl puteți scana cu smartphone-ul pentru a accesa înregistrarea europeană a produselor pentru etichetarea energetică (EPREL), unde puteți găsi informații detaliate despre toate modelele de pe piața europeană.
Noile etichete se aplică tuturor surselor de lumină, cum ar fi becurile sau modulele/lampele LED, precum și echipamentelor de control necesare pentru conectarea surselor de lumină la rețeaua electrică. Vechea etichetare se aplică numai becurilor și lămpilor LED.