Rambursări

Cum îmi primesc banii înapoi?

Vă vom rambursa banii imediat ce primim și procesăm returul. Vă rugăm să știți că, în perioadele aglomerate, procesarea unui retur poate dura 7-10 zile.

Cât durează rambursarea după acest moment depinde de modul în care ați plătit pentru produs:

Card de credit/debit: 2-5 zile lucrătoare după ce am procesat returul.

PayPal: 2-5 zile lucrătoare după ce am procesat returul. Pe site-ul sau aplicația PayPal puteți decide dacă doriți ca rambursarea să fie transferată în contul bancar sau în contul PayPal.

Transfer bancar: Până la 30 de zile lucrătoare după ce am procesat returul dvs. În formularul de returnare vă rugăm să includeți toate numerele de cont relevante, codurile de rutare etc.

Numerar la livrare: Rambursările pot fi efectuate numai după ce plata a fost înregistrată.
Rambursările pot fi efectuate numai prin transfer bancar.
Vă rugăm să includeți toate numerele de cont relevante, codurile de transfer etc. în formularul de returnare.

Factură: Până la 30 de zile lucrătoare după ce am procesat returul dumneavoastră. Dacă ați comandat mai multe articole, plătiți doar pentru cele pe care le păstrați. Dacă ați achitat deja factura și efectuați returul în termen de 30 de zile de la preluarea comenzii, vă vom rambursa suma de achiziție.

 

Reclamații

Dacă produsul pe care l-ați primit este defect sau deteriorat, trebuie să faceți o reclamație. Trebuie doar să folosiți linkul pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda, să faceți clic pe "Reclamații" în partea de jos a paginii și să urmați instrucțiunile. Va trebui să includeți fotografii în care deteriorarea sau defecțiunea să fie clar vizibilă în cel puțin una dintre imagini. De asemenea, asigurați-vă că trimiteți cel puțin o fotografie a întregului produs, făcută din față și una din spate, precum și fotografii ale ambalajului intern și extern, inclusiv ale etichetei de expediere. Vom procesa reclamația și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil. Procedurile de reclamație variază de la un furnizor la altul.

 

Aveți alte întrebări despre rambursări?

Contactați echipa noastră de servicii pentru clienți la info@lampemesteren.ro sau +40 800 890 601 - vă vom ajuta cu plăcere. În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.