Transport și livrare

Timpii de livrare

Vă rugăm să rețineți că termenele de livrare sunt orientări bazate pe termenele de livrare estimate pe care le primim de la furnizorii relevanți. Ocazional, anumite produse individuale sunt temporar în așteptare, ceea ce poate crea întârzieri; acest lucru este valabil în special pentru piesele de schimb și pentru furnizorii cu sediul în străinătate. Puteți utiliza întotdeauna linkul unic pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda pentru a vă ține la curent cu starea acesteia.

 

Transport și livrare

Livrăm în întreaga lume și, dacă nu se solicită altfel, livrăm prinGLS. Oferim transport gratuit în UE la comenzi de 499 RON sau mai mult. La comenzi mai mici de 499 RON în UE, taxa de expediere este de 25 lei. Toate celelalte taxe de expediere sunt calculate în funcție de adresa de livrare. Timpul de livrare depinde, de asemenea, de adresa de livrare, precum și de faptul dacă produsul este sau nu în stoc în culoarea/varianta dorită. Comenzile speciale pot crește timpul de livrare - puteți găsi informații despre timpul de producție preconizat în descrierile individuale ale produselor.

Nu suntem responsabili pentru întârzierile cauzate de companiile de transport.

Expedim toate mărfurile noastre prin colete poștale. Acest lucru face posibilă urmărirea pachetelor în cazul în care apar probleme sau întârzieri.

Pentru expedierile în afara UE, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că comanda dumneavoastră poate fi întârziată în timpul vămuirii și că nu suntem responsabili pentru întârzierile legate de vamă. Dumneavoastră sunteți responsabil pentru orice taxe vamale sau taxe de import. 

Verificați livrarea

Vă rugăm să inspectați conținutul coletului dumneavoastră imediat ce acesta sosește. Asigurați-vă că ați primit produsul corect, nedeteriorat și că nu lipsește nimic din transport. Dacă nu faceți acest lucru într-un interval de timp rezonabil (două zile) de la livrare, România nu poate fi tras la răspundere pentru eventualele daune. Dacă pachetul și/sau conținutul acestuia sunt deteriorate în momentul livrării, trebuie să deschideți o reclamație prin intermediul linkului unic pe care l-ați primit după ce ați plasat comanda - trebuie doar să faceți clic pe "Reclamație" în partea de jos a paginii de stare și să urmați instrucțiunile. Veți avea nevoie de fotografii atât ale ambalajului extern și intern - inclusiv ale etichetei de expediere - cât și ale pagubei în sine.

România nu este responsabil pentru produsele deteriorate în timpul transportului. Întotdeauna vă ambalăm comanda cu mare atenție pentru a minimiza orice posibilă deteriorare în timpul transportului.

Vă rugăm să contactați Serviciul Clienți în cazul în care aveți întrebări sau probleme. Ne puteți contacta prin e-mail (info@lampemesteren.ro), chat live sau telefon. În acest moment, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.