Reclamații

Dacă produsul pe care l-ați primit este defect sau deteriorat, trebuie să faceți o reclamație.

Important:

Este foarte important să păstrați ambalajul original. În caz contrar, este posibil să nu puteți înainta o reclamație împotriva expeditorului. Produsul nu poate fi transportat decât de una dintre companiile de transport aprobate de noi.

La plasarea comenzii ați primit un link care vă permite să urmăriți starea comenzii dumneavoastră. De asemenea, puteți utiliza acest link pentru a deschide o reclamație - trebuie doar să faceți clic pe "Claim" (reclamație) în partea de jos a paginii de stare și să urmați instrucțiunile.

Echipa noastră utilă de la Serviciul Clienți va procesa reclamația și vă va contacta cât mai repede posibil - în câteva zile lucrătoare.

Vă rugăm să nu ne trimiteți produsul defect sau deteriorat decât dacă vă solicităm noi.

 

Imate li još pitanja o potraživanjima?

Contactați echipa noastră de servicii pentru clienți lainfo@lampemesteren.ro sau +40 800 890 601 - vă vom ajuta cu plăcere. Momentan, Serviciul Clienți poate răspunde doar la solicitările trimise în limba engleză.