Numele Astep indică mișcarea necesară pentru o călătorie care nu se termină niciodată. O călătorie în care dezvoltarea este esențială. Atep este o companie care privește spre viitor, dar continuă și pe calea creată de doi mari antreprenori: Riccardo Sarfatti și Gino Sarfatti, tatăl și bunicul lui Alessandro Sarfatti.
Cu Astep, designerul Alesandro Sarfatti dorește să creeze produse de uz casnic care să ofere tehnologiei digitale un loc mai semnificativ în casele noastre. Frumoasa gamă include redesenări ale articolelor iconice concepute de Gino Sarfatti și Vittoriano Viganó. Doi designeri care erau atât optimiști, cât și avangardiști în abordarea lor față de design. Astep reprezintă admirația noastră pentru invențiile atemporale; obiecte care, indiferent de momentul în care au fost concepute sau fabricate, își mențin avantajul, capacitatea de a ne influența viața și de a îmbunătăți modul în care trăim.
În creațiile sale, Alessandro Sarfatti onorează cele mai bune lucruri care au fost și le transformă în inima a ceea ce va urma. Mentalitatea sa în tot ceea ce face este clară - trebuie să trecem la ceva care este mai semnificativ, mai respectuos și mai relevant. Dacă putem, fiecare pas este la fel de valoros ca următorul și merită aceeași considerație și respect.
Modelul 2065 este unul dintre aceste reproiecte, proiectat de Gino Sarfatti în 1950 și recreat de Alesandro Sarfatti în 2016. Aici, a fost adăugată o nouă variație a clasicului pentru a-l face și mai distinctiv.
Alessandro Sarfatti este a treia generație care lucrează cu designul de iluminat. O poveste care a început înainte ca el să se nască, dar care reprezintă o mare parte din succesul și ADN-ul său. În 1939, bunicul lui Alessandro Sarfatti a înființat Arteluce, o companie de iluminat care a fost prima care a introdus în industria iluminatului iluminatul de design. Cu o dragoste reciprocă și o mare pasiune pentru lumină, părinții lui Alessandro Sarfatti au creat Luceplan în 1978. Un al treilea om a intrat în istoria designului aici, arhitectul italian Paolo Rizzatto, care a reușit să combine designul cu tehnologia. Atât Arteluce, cât și Luceplan au creat o pictogramă după alta.
"Trebuie să lucrăm în toate direcțiile, iar în fiecare direcție să găsim o mică cantitate de inovație, spunea tatăl meu, și avea dreptate.” – Alessandro Sarfatti.