Numele "Astep" indică mișcarea necesară pentru o călătorie care nu se termină niciodată. O călătorie în care dezvoltarea este esențială. Astep este o companie care privește spre viitor, dar care continuă pe calea creată de doi mari antreprenori: tatăl lui Alessandro, Riccardo Sarfatti, și bunicul său, Gino Sarfatti. Cu Astep, designerul Alesandro Sarfatti dorește să creeze produse de uz casnic care să ofere tehnologiei digitale un loc mai semnificativ în casele noastre. Frumoasa gamă include redesenări ale unor piese iconice create de Gino Sarfatti și Vittoriano Viganó. Doi designeri care erau atât optimiști, cât și avangardiști în abordarea lor față de design. Astep reprezintă admirația noastră pentru invențiile atemporale; obiecte care, indiferent de momentul în care au fost concepute sau fabricate, își mențin avantajul, capacitatea de a ne influența viața și de a îmbunătăți modul în care trăim.
În creațiile sale, Alessandro Sarfatti onorează ceea ce a fost mai bun și face din asta inima a ceea ce va urma.\ Mentalitatea sa în tot ceea ce face este clară - trebuie să trecem la ceva care este mai semnificativ, mai respectuos și mai relevant.\ Dacă putem, fiecare pas este la fel de valoros ca următorul și merită aceeași considerație și respect.
Modelul 2065 este unul dintre aceste reproiecte, proiectat de Gino Sarfatti în 1950 și reproiectat de Alesandro Sarfatti în 2016, adăugând o nouă variantă a clasicului care îl face mai distinctiv.
Alessandro Sarfatti este a treia generație care lucrează cu designul de iluminat. O poveste care a început înainte ca el să se nască, dar care reprezintă o mare parte din succesul și ADN-ul său. În 1939, bunicul lui Alessandro a înființat Arteluce, o companie de iluminat care a fost prima care a introdus în industria iluminatului iluminatul de design. Cu dragoste unul pentru celălalt și pasiune pentru lumină, părinții lui Alessandro au creat Luceplan în 1978. Un al treilea om a intrat în istoria designului aici, arhitectul italian Paolo Rizzatto, care a reușit să combine designul cu tehnologia. Atât Arteluce, cât și Luceplan au creat o pictogramă după alta.
"Trebuie să lucrăm în toate direcțiile și în fiecare direcție să găsim o mică cantitate de inovație", obișnuia să spună tatăl meu și avea dreptate.