Luceplan s-a născut în 1978, când oamenii din spatele Luceplan și-au dorit ceva mai tangibil decât ceea ce până atunci era doar o colaborare.
Riccardo Sarfatti, Paolo Rizzatto și Sandra Severi au creat Luceplan ca punct central pentru energiile lor creative și soluțiile inovatoare, animate de dorința de dezvoltare și inovare.
Toate acestea sunt ambalate într-un design frumos și extrem de durabil de la Luceplan, care face acum parte din grupul Philips.
Luceplan este construit în jurul următoarelor teze:
1. Atenție la detalii - Urmărirea pieselor de schimb, a lucrărilor de întreținere sau de curățare necesare va crește durata de viață a produsului.
2. Proiectarea ciclului de viață - Proiectarea dincolo de crearea unui produs, luând în considerare ceea ce se întâmplă după utilizare prin eliminare și reciclare și prin ambalaje inovatoare.
3. Respect pentru mediu - Nu sunt utilizate vopsele și procese poluante, toate acestea contribuind la reducerea impactului asupra mediului.
4. Cercetare și dezvoltare - Cercetarea și dezvoltarea sunt o parte integrantă a Luceplan
Este important să privim înainte și să înțelegem comportamentul consumatorilor și schimbările care au loc în producția industrială, achiziția de materii prime, optimizările, economiile, schimbările în distribuție și modelele și nevoile de cumpărare, astfel încât Luceplan să fie întotdeauna în prima linie.
Economisirea energiei este o prioritate absolută și nu se poate limita la relația dintre iluminat și consumul de energie: aceasta trebuie să includă respectarea mediului înconjurător care acoperă întreaga operațiune - de la selectarea materialelor la procesul de fabricație, de la durabilitatea produselor la întreținerea acestora.
Dacă produceți produse cu o durată de viață lungă, trebuie ca acestea să fie atât frumoase, cât și solide din punct de vedere tehnologic. Dar longevitatea înseamnă, de asemenea, că este mai ecologică și supraviețuiește capriciilor modei.
Puteți citi mai multe pe site-ul Luceplan aici